‘Creating a well being experience’ met keynote speaker Joe Pine
30 maart 2017: een onuitwisbare ervaring?!
Schrijf je in en maak kans op gratis deelname aan de thinkAbout event van Joe Pine t.w.v. €1.600 op 21-22 september 2017 in Cleveland, Ohio.
Joe Pine
Joe Pine is een internationaal bestselling auteur, speaker, management adviseur van Fortune 500 bedrijven en start-ups.
In zijn bestseller boek The Experience Economy (De beleveniseconomie), legt Joe Pine samen met Jim Gilmore uit waarom goederen en diensten alleen niet meer voldoende zijn. In plaats daarvan zijn experiences gevraagd, memorabele events, een bijzondere gebeurtenis, waar de klant een onuitwisbaar gevoel bij krijgt.
Grey Ocean Experience assignment
Edgar Keehnen, auteur van Grey Ocean Strategy, illustreert hoe u een well being experience kunt creëeren voor de oudere consument, de markt van de toekomst. De deelnemers worden uitgedaagd tijdens deze bijeenkomst zes vragen te beantwoorden. Elke deelnemer die zes antwoorden inlevert, wordt beloond met het boek The Experience Economy van Joe Pine aan het eind van de avond. De antwoorden worden beoordeeld door een jury. In mei 2017 wordt de winnaar bekend gemaakt die gratis deel kan nemen aan de thinkAbout event van Joe Pine in Cleveland, Ohio. Lees meer.
Programma 30 maart 2017
U bent deze avond te gast bij Hotelschool Den Haag en welkom op campus Amsterdam, Jan Evertsenstraat 171.
17.00 Inloop: voel je welkom in Club Jazz en eet een hapje mee
17.30 Introductie waar muziek in zit
17.45 Edgar Keehnen over Grey Ocean Strategy, the three A’s of Awesome Aging
18.30 Doe mee aan de Grey Ocean Experience assignment
19.00 Joe Pine over The Experience Economy
20.00 Discussie
20.30 Borrel in Club Jazz
20.50 Ontvangen van de Grey Ocean Experience tas
21.00 Einde
Adres, route en parkeren
Link adres en route
Neem deel
Bij binnenkomst bij Hotelschool Den Haag, campus Amsterdam, kunt u een hapje eten, krijgt u een drankje aangeboden en kunt u luisteren naar Heleen Schuttevaer in Club Jazz. Raak geïnspireerd door Joe Pine en Edgar Keehnen en doe mee aan de Grey Ocean Experience assignment en beantwoord zes vragen. Aan het eind van de avond ontvangt elke deelnemer de Grey Ocean Experience tas met daarin o.a. een cd van Heleen Schuttevaer. Indien u de zes antwoorden op de Grey Ocean Experience assignment vragen inlevert, ontvangt u tevens het boek The Experience Economy.
Aanmelden
Kennis van de Grey Ocean Strategy zal uw kans op deelname aan de thinkAbout event vergroten. Er zijn daarom twee mogelijkheden om u aan te melden.
€245,– (excl. btw) Toegang voor avondbijeenkomst op 30 maart en deelname aan de wedstrijd zonder het boek Grey Ocean Strategy.
€260,– (excl. btw) Toegang voor avondbijeenkomst op 30 maart en deelname aan de wedstrijd inclusief het boek Grey Ocean Strategy ter waarde van €29,50. U betaalt geen €274,50 maar slechts €260 (excl. btw).
Aanmelden zonder boek Aanmelden inclusief boek Grey Ocean Strategy
Experience Economy, het begin
In 1999, een jaar na de introductie van Google, het jaar van de doorbraak van gsm en sms introduceerde Joe Pine al het boek The Experience Economy.