Edgar Keehnen

Edgar Keehnen (1962) behaalde zijn MBA aan de Erasmus Universiteit in Rotterdam, na studies aan de Nyenrode Business Universiteit en de Universiteit van Michigan. Verder volgde hij hotelmanagementcursussen aan de Cornell University School of Hotel Administration in Ithaca, New
York.
Hij is parttime docent Strategie, Marketing en Innovatie aan Hotelschool Den Haag en parttime docent Marketing aan Erasmus Universiteit.
Tevens werkt hij aan zijn promotie-onderzoek Gastvrijheid in de ouderenzorg aan Nyenrode Business Universiteit. In zijn vroege carrière werkte Edgar voor bedrijven als American Express, OHRA Bank en
verzekeringen Groep en Swedish Telecom TeleMedia Yellow Pages als Director of Marketing, Sales en Customer Services.
In 2000 richtte hij Grey Ocean op, zijn bureau voor strategieontwikkeling, onderzoek, consultancy en reclame voor de volwassen consument. Edgar is (co-)auteur van diverse boeken over mature marketing en hij is lid van de Speaker’s Academy. Hij heeft over het onderwerp gesproken op diverse
brancheforums en voor vele bedrijven in Nederland, maar ook in Londen, Kopenhagen, Valencia, Parijs, New Orleans, Washington D.C. en New York.

Schrijvers met een missie