Grey Ocean Klantrede 25/10

Donderdag 25 oktober 2018
Een middag vol met inspiratie en met leren!

Laat u inspireren door Edgar Keehnen die u meeneemt in de Seven Soft Spots, het DNA van mensen van een zekere leeftijd.
En inspiratie tijdens de middag met muziek van Petra en Maaike van Primadonna Producties.

Leer van Pieter Paul Verheggen met de resultaten van recent onderzoek van Motivaction over de Seven Soft Spots.
Leer van Wander de Groot van Landal Greenparks die met een case uitlegt hoe zij deze markt benaderen.
En Leer van drie mensen van een zekere leeftijd met wie dagvoorzitter Ronald Provoost van H3ROES een discussie aangaat onder andere over wat uw organisatie voor met name de oudere consument klantvriendelijker maakt.

We leren ook van elkaar. Tijdens deze middag gaan we onze krachten bundelen om de Grey Ocean Klantrede 2018 op te stellen:

met uw bijdrage in een discussie bepalen we hoe we consumenten op een zekere leeftijd binnen uw industrie succesvol kunnen benaderen.

Samengevat: U leert hoe U met de Seven Soft Spots en met agewise marketing veel beter aansluit bij de belevingswereld van mensen van een zekere leeftijd en verlaat de middag met de nodige inspiratie om hier snel iets mee te gaan doen.

Als U zich al realiseert dat het marktsegment van consumenten van een zekere leeftijd het grootse marktsegment ooit is, is dit gewoon een middag waar U bij moet zijn.

Aanmelden / meer info
Wanneer voor 1 oktober 2018

Aanmelden klantrede 25-10

Kunt U 25 oktober niet komen maar U wilt wel meer informatie?
Graag even een mailtje naar Keehnen@agewise.nl

Schrijvers met een missie